tezzilezzi.blogg.se

Funderar på det här med dejtingsidor

Publicerad 2015-08-24 22:59:00 i Allmänt,

Jag undrar om det här med dejtingsidor kan vara något för mig? Kan man hitta kärleken på nätet är vad jag undrar?

Det finns ju faktiskt många exempel på personer som har träffat den rätta på nätet och varför skulle man inte kunna göra det? Jag har ju inget att förlora direkt för som det är nu så träffar jag knappast särskilt många kandidater. Vet inte hur jag skulle kunna träffa någon som det är nu, när skulle jag göra det liksom? I kön på ICA? Det är ju inte så ofta någon kommer fram och pratar med mig i mataffären direkt, tror aldrig det har hänt om jag ska vara ärlig. Jag är inte den som tycker om att hänga på krogen heller så det är ju uteslutet.

Men det här med dejtingsidor är ju ändå intressant. Det måste väl vara ett bra sätt att träffa någon på. Ska erkänna att jag är lite nyfiken på dessa dejtingsidor, klart man måste hitta någon med tanke på hur många som är med där och det är ju jätte enkelt att få kontakt.

Frågan är vilken som är den bästa dejtingsajten.

Det finns ju många fördelar men även nackdelar och det är ju naturligtvis det att man inte får någon uppfattning av en person bara genom att skriva och se varandras bilder, en viss uppfattning får man ju såklart men det är ändå inte samma sak. Det är som när man köper skor på nätet ungefär, man får chansa och hoppas på det bästa. Jag brukar ofta få lämna tillbaka skorna som jag köper online eftersom de inte passar. Men det finns mer att välja mellan online och det är enkelt att beställa och till slut så hittar man ju alltid något man blir nöjd med :)

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela