tezzilezzi.blogg.se

Härlig sommar

Publicerad 2015-08-24 18:25:00 i Allmänt,

Jag har haft en väldigt trevlig sommar måste jag säga. Det har varit väldigt fint väder den senaste tiden och jag har till och med fått lite färg vilket inte hör till vanligheten då jag har väldigt svårt att bli brun, inte ens när jag åker utomlands. Jag får mest soleksem när jag åker på semester i andra länder där det är väldigt varmt och soligt, därför är jag inte så jätte sugen på att åka utomlands nu för tiden.

Jag har till och med badat i år. Det var inte varmt i vattnet, inte alls faktiskt men jag gjorde det ändå och det är jag stolt över. Det gäller att bara hoppa i och inte känna på vattnet innan, klart man får en chock men det är skönt efteråt. Har åkt mycket båt den här sommaren, jag älskar att vara ute på sjön :)

Måste köpa mig en båt en vacker dag. Inget som jag har råd med för tillfället men man vet aldrig hur det blir i framtiden.

Det räcker med en liten båt liksom, inte värsta lyxbåten. En liten sliten roddbåt kan jag tänka mig och dom kan ju inte vara så dyra
 
 
VS.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela