tezzilezzi.blogg.se

John Blund dök inte upp

Publicerad 2015-08-24 18:48:00 i Allmänt,

Hade stora problem att somna i natt, det gick bara inte, John blund dök inte upp hur länge jag än försökte och då är det ju inte så mycket att göra åt det.

Tror jag låg i sängen 3 timmar och försökte somna, inte det roligaste jag har varit med om direkt. Till slut tänkte jag att det var slöseri med tid att ligga och inte göra något i 3 timmar och bara hoppas på att man ska somna. Jag kunde ha gjort något kul eller vettigt i dom 3 timmarna istället, kommer aldrig att få tillbaka den tiden.

Till slut gick jag upp och gjorde en ost och skinkmacka och kollade lite på tv istället och det var väldigt mysigt att vara uppe sent på natten måste jag säga, det är tyst och alla andra sover, väldigt harmoniskt.

Det var inte lika mysigt när alarmet ringde och det var dags att gå upp tidigt i morse däremot. Kan inte påstå att jag är morgonpigg i vanliga fall direkt och med tanke på hur dåligt jag hade sovit så var det inte min bästa morgon om man säger så, jag brände mig i munnen när jag skulle dricka kaffe också. Jag funkar inte överhuvud taget utan kaffe på morgonen. Tur att jag lyckades somna till slut i alla fall. Tror jag sov 5 timmar och det är ju egentligen för lite men det kan man ta igen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela