tezzilezzi.blogg.se

Kors i taket jag har varit på gymmet

Publicerad 2015-08-26 15:37:38 i Allmänt,

Hör och häpna jag har tagit mig till gymmet idag, kl 7:00 i morse släpade jag mig iväg till gymmet och det känns grymt bra, man känner sig verkligen stolt över sig själv efter ett träningspass. Måste erkänna att jag helst ville dra täcket över mig och somna om istället för att ta mig till gymmet men jag tog mig i kragen för en gång skull och det är jag såklart glad över såhär i efterhand.

Nu är jag väldigt taggad att komma i form kan jag säga och jag ska köpa nya träningsskor också. Har egentligen behövt köpa nya träningsskor under en längre tid men det har inte blivit av, har inte tränat särskilt mycket heller. Det är nämligen hål på de skorna som jag har nu, inte för att jag har slitit ut dom på gymmet men jag har använt dom ganska mycket ändå.

Har hittat dessa på sportamore.se, så himla snygga!

 

Ganska dyra dock men man kan spara lite pengar med hjälp av rabattkoder, det går nämligen att hitta rabattkoder till sportamore på nätet vilket är väldigt smart. Har börjat använda mig mer och mer av rabattkoder när jag handlar grejer på nätet eftersom man får reducerat pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela