tezzilezzi.blogg.se

Ny blogg, nya mål

Publicerad 2015-03-31 13:45:00 i Allmänt,

Nu är det dags att sätta några nya mål, man ska alltid ha mål att sträva efter enligt mig.
 
Tänkte att det var dags att skriva av mig lite så härmed startar jag en ny blogg och därmed är mitt första mål avklarat.
 
Sen så ska jag såklart komma i form också, som alltid. Det är ett mål som jag alltid kommer att ha men det är inte helt lätt att uppnå har jag märkt. Men jag anser att man ska sikta högt med sina mål. Har ett gymkort i alla fall men det brukar jag alltid ha så det säger inte så mycket.
 
Nästa mål är att jag ska träffa någon speciell och inte vara singel längre för det är jag ganska trött på vid det här laget. Vet inte riktigt hur det ska gå till men man behöver inte gå in på detaljer i det här läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela